WŁADYSŁAW MŁYNIK

Projekty

Gra "Kwadrat w labiryncie"

Gra “Kwadrat w Labiryncie” jest pierwszą grą, jaką stworzyłem korzystając z biblioteki SFML. Polega ona na przejściu labiryntu poruszając się czerwonym kwadratem. Można ją pobrać stąd.

Gra "Wojna kwadratów"

Gra “Wojna kwadratów” została stworzona w języku Logo, kiedy byłem w szkole podstawowej i robiłem pracę dodatkową, żeby dostać szóstkę z informatyki. Polega ona na wybieraniu ataku wykonywanego przez jeden kwadrat i metody obrony stosowanej przez drugi.

Stacja pogodowa

Stacja pogodowa jest jednym z moich projektów. Niestety nie jest ona ukończona, gdyż moduł Wi-Fi się zepsuł i jeszcze nie miałem okazji go naprawić.

Uproszczony model 3D smartfona

Jest to model 3D wykonany w programie Blender. Przedstawia on smartfon, jaki posiadam, jednak nie uwzględnia on mniejszych szczegółów. Przy użyciu renderera Cycles udało mi się uzyskać render z realistycznie błyszczącym ekranem, jednak renderował się on około pięciu godzin.

Symulacja odbić promieni w zwierciadłach wklęsłych

Do stworzenia tej symulacji zainspirowało mnie to, że nie udawała mi się konstrukcja obrazu w zwierciadle kulistym wklęsłym. Symluację przeprowadziłem w programie Blender. Wykazała ona, że zwierciadło kuliste nie ma ogniska. Przeprowadziłem też symulację dla zwierciadła parabolicznego. Wynika z niej, że zwierciadło to, w przeciwieństwie do kulistego, ma ognisko.

Model 3D działającego reflektora

Model ten został zainspirowany powyższą symulacją. Składa się ze zwierciadła parabolicznego oraz umieszczonej w jego ognisku lampy. Przy użyciu renderera Cycles uzyskałem render przedstawiający oświetlenie dużej białej kartki przez reflektor. Renderowanie zajęło kilka dni.